Oj då

Det va ett tag sen sist jag skrev här! Jag kommer inte ihåg när jag skrev här ens :p Men sen dess har jag varit i Egypten en vecka, kom hem därifrån förra veckan :) hade en skön vecka, härligt med värme!
Va ute på ökensafari en dag o det va nog de absolut bästa med hela resan!! Fick rida kamel, köra fyrhjuling ute i öknen m.m. o besöka beduinerna. En fantastisk upplevelse, helt enkelt :)

Idag ska jag iväg o kolla hur mycke de skulle kunna kosta att lackera om min bil. Sen ska jag möta upp mamma i Nyköping för att kika lite i affärer o så :) Ikväll har jag styrelsemöte kl 18 men efter det åker jag till Nävekvarn o sover där :D

Annars vet jag inte riktigt va mer jag ska skriva här för tillfället. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback