I lägenheten

Slutade jobbet för en halvtimme sen, är nu i min lägenhet. Jobbet gick jättebra idag o jag fick beröm, av både min chef och av min chefs chef! :D Gissa om jag blev glad! Det händer bara inte att nån får beröm av chefen så jag blev ganska stolt över mig själv :p Haha..

Nu är jag iaf ledig tills på söndag, så jag ska njuta av ledigheten :) kommer visserligen va hundvakt däremellan men det är ju inte precis ansträngande, tycker bara om de :)

Idag har varit en bra dag, nu är jag ganska trött så ska sova om en stund.. Hoppas alla haft en bra dag!
God natt!


Kommentarer
Postat av: Kc

Det är skönt att höra! ^^,<33

Joo det går XD

Tack så mkt ^^,<33

Ska du see på New moon i helgen då?<33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback