Hola!

Från Mallorca :) Vi kom igår men har redan hunnit med att göra massor. Idag va vi och kolla runt i affärer, shoppade lite.. Tiden gick otroligt fort! Sedan tränade jag, styrketräning! Haha, det är ju gratis så varför inte? :p Annars är de skönt väder, blir dock lite kyligt när solen går i moln (man vänjer ju sig ganska lätt vid att solen värmer på)..
Finns jacuzzi och så här på hotellet, så efter gymmet ska jag definitivt sätta mig i den.. Om jag hinner gymma nåt mer d.v.s. :p
Hann så mycket som landa och sätta mig på bussen till hotellet innan någon hörde av sig om ifall jag kunde jobba. Suck. Jag som sagt till alla att jag ska utomlands.. Men som vanligt så går ju hissen inte riktigt ända upp. Varje gång jag åker iväg hör dom av sig för dom vill att jag ska jobba. Det slår aldrig fel. Mitt svar blev "Eh..jag är på semester...på Mallorca.. Så nej, jag kan itne jobba"
Nåja. Nu ska jag runda av här för min internet-tid tar slut. Dags att hitta på nåt annat skoj! :) Ha en fortsatt trevlig kväll, ska jag ha i alla fall! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback