Vaaarmt :P

Jag sitter och svettas som fan just nu,.. :P vi har ju flyttat till ett hotell :) dom ãr sá jãvla trevliga och snãlla dãr! Vi skulle ta bussen till Nordestão fõr att ta ut pengar... Sá ákte en som jobbar pá hotellet fõrbi oss nãr vi vãntade pá bussen, sá frága han vart vi skulle. Sá sa vi Nordestão och sá sa han "hoppa in, jag kõr er" schysst som fan!! Slapp vi ta bussen som ãr varm och tar typ en halvtimme.. :P
Och pá Nordestão trãffade vi pá en sãkerhetsvakt som kunde lite svenska! Det va lite coolt hehe.. Han pratade jãtterolig svenska, haha..

Mãnnen hãr i Brasilien skrattar sá roligt :P man bõrjar sjãlv skratta nãr man hõr dom skratta :P

Apropá att dom ãr schyssta pá hotellet. En som jobbar dãr kan engelska. Jag och Matilda ville gá och kõpa godis en kvãll, sá vi frágade honom vart nãrmaste affãr va. Sá sa han att han kan skjutsa oss pá sin motorcykel efter att han stãngt, ifall vi ville :P det va snãllt av honom, men vi ville hellre promenera lãngs med stranden :) Vi bor ju pá stranden och har en helt underbar havsutsikt frán hotellrummet! :D

Oj, det blev ett lángt inlãgg det hãr.. :P návãl, ha det bra i kalla Sverige! Sjãlv ska jag njuta av vãrmen i 8 dagar till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback