Trött..

som bara den.. Den här dagen känns som om den har varit evighetslång samtidigt som den har gått så fort. Hur kan det komma sig att man kan känna så?! Konstigt tycker jag.
Jag jobbade 11-20, på lunchen lyckades jag tappa min mat på golvet så det va den lunchen.. Som tur va så va jag ändå inte hungrig, drack min energidryck och gick in i omklädningsrummet, släckte lampan och la mig på bänken med en fleece-tröja som kudde. Mycket skönt! Det är något jag definitivt ska göra i fortsättningen om jag jobbar heldagar, lägga mig och vila en stund på lunchen..
Frågade Kurt hur länge jag skulle jobba. Han tyckte de va konstigt att jag frågade, för dom hade missförstått honom igår. Han hade menat på att jag kanske inte behöver komma redan klockan 11, utan att jag kanske kan komma lite senare men att jag ska jobba till 20:00 såklart. Haha.. Och kors i taket, hans fru har faktiskt börjat bli trevlig mot mig. Vet inte varför hon va så otrevlig mot mig när hon började.
Annars ska jag snart ta och sova, förhoppningsvis drömma något alldeles underbart så jag vaknar upp på bra humör imorrn! Hehe.. :) så god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback