Seg dag :p

Fan va jag har segat idag :p Har inte gjort något vettigt! Har bara legat i sängen och tagit det lugnt, har inte ens klätt på mig :p Bara legat i nattlinnet hela dagen, det har varit såååå skönt! Dessutom sov jag hur länge som helst, vaknade vid 13-tiden! :o Har inte sovit så länge på jag vet inte hur länge.. Men det va skönt att sova ut iaf :)
Imorrn kan jag inte sova så länge dock, har tandläkartid.

Nästa vecka tänkte jag åka till Sthlm över helgen, jag vet inte riktigt vad jag ska göra där men kommer väl på nåt bra :) tycker om att va där, man kan alltid hitta på va man vill.. Där finns det ju faktiskt något (läs: massor) att göra! Här finns de ingenting att göra, förutom att jobba då. Visserligen är det kul, men man vill ju göra annat emellanåt också :p

Förresten, igår upptäckte jag att det har börjat gå bussar in till Nyköping på lördag- och söndagmorgnar, vilket är skitbra! För då kan jag ta mig till jobbet. Det va en positiv överraskning :) investerade i ett rabattkort till bussen också, det lär ju behövas nu när jag inte har någon som kan köra mig till jobbet längre :p

Nej, nu ska jag fortsätta kolla på Joey och fortsätta softa, möjligtvis betala lite räkningar så jag får något vettigt gjort den här dagen, hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback