Jag är D.Ö.D.

Helt på riktigt. Död som fan känner jag mig. Min kropp värker, jag har fått träningsvärk ?! Av vad har jag absolut ingen aning om. Undra om det är för att jag i princip sprungit från busstationen till jobbet både igår morse och imorse? Kanske.
Sen har jag ju jobbat också, vilket förklarar ont i handlederna och axlarna. Men träningsvärk är vad jag har i benen, utan tvekan.
Jag har varit duktig idag, jobbat först och sen lagat mat och bjudit mina kära föräldrar :) Dom åkte hemåt för ungefär en halvtimme sen. Då gick jag ner till tvättstugan och bokade tvätt-tid på tisdag. Helt plötsligt är min kalender nästan fulltecknad för nästa vecka?! Hur nu det gick till vet jag inte heller.
Imorrn ska jag jobba, 11-nån gång. Vet inte när jag får sluta, haha.. Det skulle Kurt bestämma imorrn, sa Rebecka. Idag va en bra dag på jobbet :) Mest för att dom andra kom fram till kassan och pratade skit ett tag, fan så härligt :) Blir så ensamt där framme ibland, speciellt när man inte har kunder på ett bra tag. Ingen verkar orka ta sig upp på söndag morgon för att handla.. Haha..
Pratade först med Tony i typ en halvtimme, sen kom Rebecka så jag pratade med henne en stund. Sen kom Lena också och vips, så va hela personalstyrkan samlad framme vid kassan! Haha! Hur som helst så pratade vi ett tag, blev inte så mycket jobb utfört just då ;) Ingen verkade känna för att jobba, eller åtminstone inte för att göra nåt vettigt :p

Resten av den här dagen ska spenderas liggandes i sängen.. Är verkligen supertrött, kanske kanske kan jag få somna i någorlunda tid ikväll! Hoppas på det åtminstone. Så jag hinner bli utvilad.
Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback