En både älskad och hatad dag.

Imorse älskade jag dagen, det faktum att jag faktiskt vaknade (:p), va duktig och gick för att vänta på bussen. Hatade att bussen va försenad, som i sin tur gjorde mig sen till jobbet.
Älskade att det inte gjorde något att jag va sen. Älskade frukosten, hela förmiddagen va älskad. Älskade att pappa överraskande kom och hämtade mig lagom till lunch och bjöd på lunch <3, älskade att han bryr sig!
Älskade allt tills kl. slog 15:00, då braiga arbetskamrater byttes ut mot mindre braiga.. Jag va kassa 3. En viss annan fröken va kassa 2. "Niina, jag tar korgarna" säger hon. "Ok" säger jag. 10 minuter senare är hon fortfarande inte tillbaka. Jävla smitare, fy fan för dom, blir så irriterad. Hatade att klockan helt plötsligt gick så segt, varför kan man inte få jobba med dom man gillar hela tiden? Hatade att hon sket fullständigt i att hon faktiskt va kassa 2 och skulle sitta i kassan. Hatade att hon sket fullständigt i att jag spenderat nästan hela dagen i kassan (började 6.45) och bara drog iväg. Till slut ropade jag dit henne och gick själv därifrån.
Hatade att dom ropade mig till kassan trots att det verkligen inte va nödvändigt.
Älskade att klockan äntligen blev 17:00 och jag fick sluta. Älskade att jag stötte på Nancy i omklädningsrummet, hon är härlig! Har inte träffat henne på evigheters evigheter. Älskade att jag fick en av Nancys arbetstider i februari, mer jobb yes yes!
Älskade att mina underbara föräldrar kom och körde mig hem, jag slapp ta bussen.

Denna dag har varit fylld av blandade känslor. Det har gått upp och ner som i en berg- och dalbana. Som tur är så slutade den älskvärt, annars hade det varit trist som fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback