Bra dag :)

Eller ja, den bõrjade inte sá bra.. Vi skulle gá till stranden men jag mádde illa som fan, sá jag stannade kvar pá hotellet. Tog en alvedon, somnade och sov en stund. Sen kãndes det bãttre, sá jag gick ner och frága Paulo om vi kunde fá 2 lakan till hotellrummet, eftersom stãderskan bara lãmnat ett igár nãr hon stãdade.. Vi anvãnder lakan som tãcken :P
Sá han fixade lakan och kom upp med dom till rummet. Sen frága han ifall jag va ensam idag, sá fõrklarade jag hur det lág till fõr honom och dá frága han ifall jag ville fõlja med och áka lite motorcykel, han sa att han kunde visa nágra stãllen fõr mig. Det tyckte jag lãt som en kul idé sá jag sa att javisst :)
Sá ákte vi ivãg, fõrst till hans pappas gárd (farm) och smaka pá lite frukter som vãxte dãr. Sen ákte vi och kollade pá delfiner och jag smakade pá en drink som hette Caipirinha :) den va god! Hehe.. Synd att jag inte tog med mig kameran! Ság massvis med delfiner! Och sá fick jag áka motorcykel fõrsta gángen i mitt liv, det va hãftigt! :D

Men ska avrunda nu och átervãnda till hotellet. Hur som helst, dagen bõrjade inte bra men den blev bra i det stora hela :) Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback