Söndagen + måndagen

Igår va det söndag. Igår kom Matilda hit till mig för att göra en snabbvisit på mindre än ett dygn ;) Haha.. Vi hann med att kolla på 3 (!) filmer, spela Bingolotto, skratta och ha allmänt kul! Vi vann 100 kr på Bingolotto, det va lite häftigt ^^ Haha, vi vinner alltid när vi spelar tillsammans! :p

Hoppas på att jag får semester dom två första veckorna i juli så att jag kan följa med henne upp till Norrland till deras stuga :) Det har varit prat om det i två år typ, men inte blivit av för att jag inte fått åka.. Men nu jävlar, nu är jag 18 och bestämmer själv ;) haha..

Vi fundilerar på att ta en liten tripp utomlands nån gång här snart framöver också! Vore underbart! Semester och värme.. Det låter som något jag onekligen skulle njuta av :p Hehe. Vilket påminner mig om att jag ska ta och kika på lite resor nu.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hitta du nå trevliga resor än då ? :D haha.. ska bli härligt.. hoppas bara du inte behöver jobba då.. värme!! fast hemma hos dig vare drygt varmt. haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback