Snälla pappa

överraskade mig! Han kom och hämtade mig från jobbet och körde mig hem :) Mycket skönt!
Idag skulle jag ha haft en lucka 11-13 då jag inte skulle ha jobbat, men Rebecka lät mig inte gå :p Det va kaos på jobbet, Frida A va sjuk och ingen kunde jobba istället för henne så då va jag tvungen att stanna kvar.. Och ja, man ställer ju upp.. Som tur va så fick jag en halvtimme lunch nån gång runt 13-tiden åtminstone, det va skönt att varva ner lite.. Jobbade ju för två personer idag, så jag hade fullt upp precis hela tiden! Så nu är jag verkligen slutkörd i hela kroppen..och huvudet med för den delen.

Blev tvungen att jobba stängning på tisdag också, så på onsdag när jag slutat har jag jobbat 11 dagar i rad.. Jag kommer verkligen va helt slut då! Ina jobbade idag, nu är det trevligt när hon jobbar samtidigt som mig för hon kommer och pratar lite skit emellanåt och sådär :) Känns bra, för nu vet jag att hon inte har nåt emot mig längre. Vill dock inte fråga varför hon hade något emot mig förut, känns onödigt att dra upp det :p

Imorrn jobbar jag 6.45-12 (eller ja, förhoppningsvis slutar jag kl 12..), efter jobbet ska jag hem och tvätta.
På måndag har min superlånga dag, men jag ska bara köra på hårt som fan på jobbet tills på onsdag, då min efterlängtade ledighet börjar.. Hela februari har hittills bara innehållit jobb, jobb och ännu mer jobb. Trevligt visserligen, men när man sover 3-4 h/natt så blir man ganska slutkörd varje dag oavsett hur lång tid man jobbar..

Det va nåt mer jag skulle berätta, men jag kommer faktiskt inte ihåg vad :p Nåväl, så kan det gå! Ha en fortsatt trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback