Onsdag

Idag är det onsdag och sista arbetsdagen för min del den här veckan :) det blir 11:e dagen i rad som jag jobbar idag! :o
Galet. Kurt blev lite förvånad igår när jag sa att jag jobbar 11 dagar i rad :p Sen visade han mig semesterlistan och förklarade allt om hur jag kan ta semester i sommar m.m. Snällt av honom :)
Inte för att jag ska ta nån semester i sommar, jag vill jobba hela sommaren och sedan ta ledigt nån gång under hösten/vintern och åka utomlands då igen. Inget kul att åka utomlands när det är sommar i Sverige ju.
Har precis kommit ut ur duschen och ska sega ett bra tag.. Fick sova ut idag igen, så jävla skönt! Slutar 22.15 idag och pappa ringde och sa att han hämtar mig från jobbet och kör mig hem, så snäll pappa man har! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback