Ny dag

nytt humör :) Är definitivt på bättre humör idag, även fast dagen började skit. Försov mig, hade bara 10 min på mig att få ut hundarna, ge dom mat samt hinna klä på mig innan det va dags att åka till jobbet. Det gick, men jag va stressad så in i helvete :p

Väl på jobbet va det lugnt och skönt :) Lena kom förbi också, hennes hund hade fått valpar idag! Så mys! Så hon behövde va ledig nästa vecka, jag tog på mig alla hennes arbetstider förutom en, som jag lät Maria ta istället. Så det slutade återigen med att jag egentligen skulle varit ledig 5 dagar nästa vecka, men jobbar 5 dagar :p Pengar pengar :)
Kommer ändå va ledig 12-15 februari, mycket efterlängtad ledighet! :) då ska jag inte jobba. Så det så :p

Har öronläkare på fredag också, undra hur det kommer gå? Men det va perfekt att jag fick den tiden hemskickad, eftersom jag har haft lite ont i vänstra örat..

En dag kommer jag jobba 6.30-20 :o Efter den dagen kommer jag va heeeelt död! Men, men jag ställer upp när det behövs helt enkelt sån är jag.

Ja mer än så hade jag väl inte att säga, nu ska jag bara ta det lugnt och försöka somna tidigt! Jobb imorrn 6.30-16, vill va utvilad då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback