Mums :)

Åt nyss två knäckebröd med lax på, mumselimums! himla gott! Jag älskar lax. Jag älskar fisk!
Men jag är lite sugen på B&J's glass, synd att jag inte har det hemma.. Men å andra sidan så har jag ingen fungerande frys så jag skulle bli tvungen att äta upp hela burken med glass på en gång, attans då :p Haha..

Just nu kollar jag på My Super Sweet 16 på MTV, galet vad bortskämda en del är! Men det är kul att se på iaf, roligt att det finns några lyckligt lottade här i världen åtminstone :)

Jag funderar på att ta en till knäckemacka, tåls att funderas på.
Imorrn ska jag till läkaren, sen jobb. Lär ju va klar hos läkaren vid 14.00 så då är det bara att röra sig mot jobbet, onödigt att åka hem när jag ändå måste åka tillbaka till Nyköping i princip direkt :p

Nej nu ska jag fortsätta kolla på tv. God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback