Måndag

Idag körde jag ett långt arbetspass igen, 6.30-20. Nu är jag ganska trött och slutkörd, men det känns underbart :) Jag blir alltid lika nöjd efter att ha jobbat hårt och när jag vet att jag gjort mitt bästa. Hade ett samtal med Kurt idag också, kort men givande. Ska ringa honom imorrn, ska också ringa en trafikskola imorrn.

Kollar på tv nu och dricker en energidryck, mums! Idag har varit en bra dag :) Har varit på bra humör hela dagen, men en sak är konstig. Oavsett vilken tid jag än går till Ina på FoG så ropar dom mig till kassan! Verkligen varje gång jag kommer dit och säger till henne att jag har en kvart till övers och frågar om hon vill ha hjälp (vilket jag vet att hon alltid vill :p) så ropar dom mig till kassan. Det är helt sjukt, för om jag börjar göra nåt annat ja då ropar dom inte dit mig men så fort jag sätter min fot på FoG så ropas det hejvilt! :p

Nåväl, skönt att dagen varit bra och tiden har gått förvånansvärt fort! Har dock fortfarande inte fått jobba från öppning till stängning, men det kommer det med ;) har däremot jobbat längsta passet av alla under hela tiden butiken varit öppen, det är lite coolt :p Hehe.. Nej nu orkar jag inte skriva mer.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Ida

hihi på söndag kmr ja till dig ;)

då ska vi "plugga" :P dricka lite o prata skit :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback