Lördag

Idag är det lördag och jag har min kusin John på besök. Han kom igår, han skulle egentligen ha kommit på måndag och stannat tills på onsdag men han ville komma igår :p Så han får åka hem till mamma imorrn när Matilda kommer hit och hälsar på, så att vi får umgås själva :)

Hittills har vi haft rätt så kul faktiskt, hyrde film idag och så satt vi och spela monopol i nästan 3 timmar!! :o Jag blev så less efter typ 1,5 h så jag verkligen försökte bli av med alla mina låtsaspengar, lyckades till sist och förlorade äntligen! Haha..

Har även hunnit med att jobba idag, ska jobba imorrn med. Kort dag som tur är, 6.45-12. Men jag kommer va ganska trött imorrn tror jag, jag va skittrött idag efter jobbet iaf. Brukar va så när jag jobbar tidigt.

Jag har hunnit hjälpa honom lite med skol-grejer också, jag är ju värsta privatläraren :p Haha, tänkte på att Matilda ska ju också ta med sig lite skol-grejer imorrn va jag vet iaf (?) och så ska jag hjälpa henne med. Jag har börjat fundera på vad jag ska göra, jag är inte så sugen på juristlinjen längre. Jag vill göra nåt annat där jag jobbar med människor, där jag hjälper människor mer. Det där med jurist har mest varit för pengarna, men jag känner att om jag gör det för pengarna så kommer jag lessna ganska snart. Nåväl, tiden får utvisa hur det blir :)

Ha en fortsatt trevlig kväll! Själv ska jag försöka sova snart så jag är lite utvilad tills imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback