Lördag

Den här dagen har varit seg. Jag vaknade imorse innan alarmklockan ringde, så jag tyckte de va skönt att få somna om.. Precis när jag höll på att somna igen, så ringde alarmklockan! Så jävla irriterande! Suck. Så då va det ju bara att kliva upp ur min sköna säng..

Åkte till jobbet och hade en bra arbetsdag :) Sen skickade syrran sms och fråga när jag sluta, för hon va i Nyköping. Så hon skjutsade hem mig, jag bjöd upp henne på kaffe som tack för skjutsen :)

När hon åkt härifrån la jag mig på sängen och glodde på tv ett tag.. Sen slumrade jag nog till en stund, för när Matilda ringde så kände jag att jag hade den där äckliga smaken i munnen (ni vet, den som man får när man bara somnar till en liten stund) haha.. :p Men de va skönt :) Ville dock sova mer, men kunde inte somna om igen. Så jag lagade lite mat istället. Nu har jag mat för flera dagar framåt, haha..

Nu sitter jag bara och längtar efter värmen.. Om en vecka och mindre än ett dygn är jag på väg till Spanien! Ska bli så underbart skönt med lite semester (igen :p)!

Och i april åker jag och Matilda utomlands! Eller ja, vi har pratat om det bara hittills och kollat lite på resor, men jag är iaf på! ;) Skulle va skitkul att åka iväg bara vi två :)

Men nu ska jag återgå till Made, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback