Konstigt

Det känns hur konstigt som helst att vara hemma när det är ljust utomhus! Shit, jag har inte varit hemma på evigheter medan det varit ljust ute.. Jag har antingen varit på jobbet eller iväg nån annanstans, åkt hemifrån innan det ljusnat och kommit hem på kvällen/eftermiddagen när det varit mörkt.

Jag har varit nere i tvättstugan och satt igång dom två första maskinerna, sen är det bara en maskin till som ska sättas igång.. Efter det ska jag dö. Jag är skittrött, men likförbannat så kan jag inte sova. Hemskt, det är vad det är. Jag kan inte hålla på såhär länge till, det blir bara svårare och svårare att gå upp om morgnarna.. Jag längtar tills på tisdag och onsdag, då jag jobbar stängning för då behöver jag inte gå upp klockan 5-halv 6 på morgonen! Imorrn är sista dagen (åtminstone för en vecka) som jag måste gå upp så tidigt. Det känns skönt. Undra hur död jag kommer va imorrn när jag kommer hem? Jag jobbar ju så länge imorrn, 6.30-20.. Ja, ställer man upp så gör man! :p

Rebecka sa till mig idag att jag är så duktig på jobbet jämt :) och att det är därför hon alltid ringer mig först när det dyker upp en tid. Mitt svar blev att jag är väl den enda som är dum nog att svara när dom ringer från jobbet :p Haha.. Skämt åsido, det känns skönt att emellanåt få höra att man är duktig! Det sporrar mig till att göra ett ännu bättre jobb.

Åt en sån där tacotub förut (ni vet, den nya sorten som kommit ut för inte alltför länge sedan..) men det va inge bra, mår fan skit nu. Skulle inte ha ätit så mycket. Jag ska hålla mig till mitt knäckebröd om dagen, för tydligen så kan jag inte äta mer än så. Jag tänkte nästan köpa lite godis eller chips förut, men jag kom på att jag ändå inte kommer äta upp det.. Äter några bitar och sen känner jag mig äcklad av godiset/chipsen. Mår illa av det. Jag som älskade det förut! Har väl fått för mycket sånt i mig antar jag, men inte så konstigt eftersom jag åt sånt jämt förr.. Till slut lessnar man :p Istället har jag blivit totalt beroende av energidryck! Haha! Inte för att jag får nån energi av dom, men för att det är så jävla gott! Brukar köpa på jobbet när jag ska sitta i kassan och hälla i mig :p

Om 10 minuter ska jag ner till tvättstugan. Tills dess ska jag väl sitta här och häcka, sen kommer jag tillbaka upp och glor på tv eller nåt. Ikväll är det One Tree Hill och Gossip Girl som gäller!

Nej nu ska jag sluta skriva, ingen kommer orka läsa allt det här ändå.. :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback