Jobb

Jag ska tydligen jobba idag :p Hade vaknat kanske 10 minuter innan dom ringde mig från jobbet, så va ju lite halvseg fortfarande.

- Hej kan du jobba idag?
+ Hej.. Vilken tid?
- Så fort som möjligt!
+ Ok, jag kommer!

Så nu är jag nere på inte en enda ledig dag den här veckan :p Men jag tänker postivt, det är kul att jobba, jag tjänar pengar och jag är ledig hela nästa helg!
På måndag när jag slutat för dagen har jag alltså jobbat 9 dagar i rad! Och om det blir jobb för min del på tisdag också, kommer jag ha jobbat 11 dagar i rad på onsdag när jag slutar.
Men torsdag-söndag nästa vecka är jag ledig och ska inte jobba alls! Det kommer definitivt vara en välförtjänt ledighet!

Nej, nu ska jag klä på mig. Mamma ringde och sa att hon kan hämta mig och köra mig till jobbet, för hon ska ändå in till Nyköping :) Snälla mamma! Jag lyckades för övrigt somna innan kl 22 igår kväll, det är ett mirakel! Eller nej, kanske inte.. Det blir väl så när man sovit 3-4 timmar/natt nästan varje natt i över en vecka. Men skönt va det :) Är utvilad nu!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback