Idag

ska jag jobba. Det är väl det mitt liv består av just nu. Nog för att det är skönt, annars skulle inte livet bestå av speciellt mycket. Finns ju, som sagt tidigare, inte särskilt mycket att göra här i Oxelösund/Nyköping.

På lördag åker jag till Matilda en sväng efter jobbet :) Blir där i ca 3 timmar och tar troligtvis sista tåget hem, eller jag vet inte men hem måste jag iaf eftersom jag börjar jobba kl 6.45 på söndag morgon :p

Idag har jag inte en så bra dag. Men alla dagar kan ju inte vara bra. Kanske blir bättre när jag kommer till jobbet och om inte, ja då får jag väl låtsas som om det är en superbra dag iaf. Kan ju inte va nedstämd i kundbemötandet, det ger ju inte ett så bra intryck.

Hoppas på bra människor på jobbet. Har en skön dag åtminstone, 12-18 varav en timme lunch! Så det blir bara 5 arbetade timmar, samt att kassa-schemat va bra för min del för den här dagen. Småtittade på det igår, blev positivt överraskad. Men så är det ju Rebecka som gjort schemat för dagen, hon brukar göra det så mycket som möjligt till min fördel :)

På söndag är det säsongspremiär för både One Tree Hill och Gossip Girl, då är det jag som sitter bänkad framför kanal 5! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback