Haha

Jag glömde berätta om att en man, natten mellan söndagen och måndagen, hade försökt knivråna en kvinna som precis slutat jobbet på Statoil här i Nyköping.

Det hade gått till ungefär såhär
Mannen (viftande med kniven mot kvinnan): Få hit alla dina pengar!
Kvinnan: I helvete heller!! (slog sedan kniven ur mannens hand)
Mannen sprang iväg, kniven blev liggande på marken.

Hahahaha så jääävla skön kvinna! Inte direkt reaktionen rånaren hade förväntat sig?! Haha det va bara för underbart att höra, jag började skratta och småflinade sedan åt det hela dagen igår :p

Förresten så har det nu blivit så att jag bara är ledig en dag denna veckan, imorrn. Jag tog en extra tid på fredag 16-20, eftersom jag har läkare kl 11 och kl 13.20 så kan jag ju inte jobba 11-19. Så imorrn ska jag njuta av att få sova ut... Det behövs!! Hela jag är som en zombie.. Två sista timmarna på jobbet idag såg jag dubbelt, det va lite svårt att se allt på kassaskärmen men men det gick ändå :) sen började jag snubbla på orden också.. Ut i högtalaren lät det såhär "Eric till kassan, Eric till kassan task..eeh..tack" haha..

Men jag va duktig :) Gjorde en pall innan jag skulle på lunch, segade som fan med den men ville bli klar med den innan lunch. Sen när det va 10 minuter kvar till lunch insåg jag att fan, jag har ju nästan en tredjedel kvar av pallen att göra! Ökade på takten ganska så rejält och hann klart, hann till och med gå ut med skräpet och tompallen! Och jag hade en hel minut tillgodo! Haha, jag kan tydligen om jag vill :p Resten av dagen har jag suttit i kassan, så jag hann ju bara göra den pallen.

Det va nåt mer jag skulle berätta, men jag minns inte vad längre.. Nåväl, så kan det gå! Nu ska jag skicka sms till min kära mor och be henne ringa upp mig, har lite grejer att prata med henne om :p
Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback