Fredag

Äntligen fredag? Nja. Jag skulle egentligen ha tvättat imorse, men inatt vid 1 nån gång bestämde jag mig för att skita i det och sova istället. Det va ett bra val :) Sov till ca 11.50! :o Nu är jag åtminstone utvilad :) Har jobbat stängning dom tre senaste dagarna, idag blir det stängning igen och imorrn öppnar jag. Det tär på en lite, men egentligen är det inte själva jobbet som tär.. Utan att behöva vänta på bussen en timme efter jobbet, komma hem vid halv 12 på natten och sen inte kunna somna på minst en timme. Det är det som är jobbigt. Eller aa, det är lite jobbigt att stänga en kväll och öppna dagen efter också :p

Undra vem som stänger idag... Det är inte Eric iaf, tror inte det är Tony heller.. Finns bara två alternativ kvar, hoppas verkligen det blir rätt person av dom två då...

Så idag ska jag byta tvättid, lämna en nyckel hos vice värden och sedan åka mot jobbet. Behöver inte stressa åtminstone, bussen åker inte förrän kl. 15:12 så jag har gott om tid på mig!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback