Duktig idag :)

Ja idag har jag varit duktig på jobbet. Och ambitiös ;) haha.. Jag stannade kvar efter att jag slutat till och med. Jag ville göra klart det jag påbörjat, kände att "nej fan, jag vill göra klart!!" så jag stannade och fick det gjort. Duktigt av mig :) känner mig så jävla nöjd över det. Visst, jag kommer inte få betalt för att jag stannade, men who cares? Jag bryr mig inte om det faktiskt, jag bryr mig om att jag känner mig nöjd! När jag väl skulle gå (nångång mellan 16 och 17) kom Kurt så jag sa "hejdå!" han undra om jag ska gå?! Ja, jag slutade för ett bra tag sen svarade jag då. Han sa något men jag hörde inte vad. Hur som helst gick jag från jobbet nöjd och glad, samt trött som fan. Sov inte så mycket inatt, ca 3 timmars sömn fick jag..

Det va inbrott på butiken inatt. Usch. Men inbrottstjuvarna fick inte med sig nåt, väktarna va snabbt på plats :) Dom hade tagit sig in genom taket och hissat ner sig med rep! Precis som man har sett i filmer! Helt sjukt!
SN (Sörmlands Nyheter, lokaltidningen) kom förbi för att göra en intervju med Kurt (butikschefen). Han kommer till mig, säger åt mig att "Niina, kom och va med på bild!" whaa? va min tanke då, haha. Tänkte precis gå med honom, men då kom massa kunder. Så jag hann inte va med på fotot till tidningen, trist! Och just precis efter att reportern och fotografen gått, ja DÅ blir det lugnt. Inga kunder alls på minst en halvtimme. Det va inte meant to be att jag skulle synas i tidningen helt enkelt :p
Nåväl, som Kurt sa, det får bli nästa gång istället. Haha, kul att han fråga mig av alla iaf :) Apropå Kurt, så sa han att om jag vill jobba mer så är det bara att säga till honom, så fixar han! :D Jag har sagt det förut, men säger det igen: Jag har världens bästa chef!!

Imorrn skulle jag ha jobbat 16-20 men det blir 6.45-17 istället :) tycker om att jobba på dagarna, det är bra folk på jobbet då. Dessutom är jag ganska morgonpigg av mig när jag ska nånstans, vilket är skönt. Tycker om att vakna tidigt, men det vore ännu bättre om jag kunde somna i god tid på kvällarna också.. All min energi går åt på jobbet, eftersom jag inte sover så mycket. När jag kommer hem är jag helt död, men kan ändå inte sova.
Jag förstår inte varför jag ska ha såna problem med att somna.. Nåväl.

Oj, vilket långt inlägg det här blev. Och lite rörigt också, jag skyller på att jag är helt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback