Åååh

Har precis kollat på en bra film på tv4. Varför kan inte det verkliga livet vara som det är på film? Allt slutar bra för alla och alla lever lyckliga resten av sina dagar här på jorden.. Nu va ju filmen baserad på en verklig händelse vilket är kul att veta, för då finns det ju hopp trots allt!
Filmen handlade om ungdomar och dans.. ååh jag önskar att jag kunde dansa på det viset! Varför kan jag inte vara lika duktig på att dansa som min mamma? :p Men å andra sidan, hon har haft lite längre tid än mig på att lära sig ;) Hehe nej men skämt åt sidan (som en av mina lärare på högstadiet brukade säga), min mamma är en naturbegåvning på att dansa! Jag kan om jag vill, men ough vem ska man dansa med? Finns ju ingen. Borde följa med mamma ut och dansa nån gång :p
Nu är det inte långt kvar tills mina program börjar! Har till och med varit nere och hämtat tvätten för att slippa tänka på det sen efter att jag segat framför tv:n. Funderar på att duscha innan jag ska sitta bänkad framför den andra dumburken, så jag slipper tänka på det med sen. Det ska jag nog ta och göra nu. Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback