Nej,

jag orkar inte plugga mer! Vill inte vill inte vill inte. Jag har pluggat hela dagen idag. Och ändå är jag inte klar. Ska åka mot universitetet om en timme. Men jag orkar inte mer.. Det är så sjukt mycket att göra :S haha.. Nåväl, så kan det va ibland. Jag får ta igen det till nästa tillfälle helt enkelt. Den här veckan stannar jag i storstan tills på lördag troligtvis :)
Har lektion 18-22 idag och föreläsning 18-20 på torsdag. Men den här veckan ska jag börja plugga redan imorrn och inte på söndagen... Jag har lärt mig min läxa! Haha.. Måste börja i god tid har jag märkt nu.
Undrans om jag skulle äta lasagne innan jag åker iväg? Kommer bli döhungrig där annars.

Efter lektionen ska jag åka till Matilda och sova där :) hon börjar inte förrän kl 12 imorrn! Hon har ett riktigt soft schema måste jag säga, hehe :)

Nehe, nu ska jag väl äta lite lasagne och plocka ihop mina grejer. Allt ligger utspritt överallt.. Får försöka plocka i ordning allt och lägga det i en hög åtminstone.. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback