I storstan ;P

Det känns lite skumt att för tillfället vara bosatt i storstan, men jag vänjer mig. Och jag önskar att jag kunde bo här på heltid.. Haha :) slippa Oxelösund och Nyköping, det är så trist där.

Idag börjar jag då skolan igen. Det känns lite nervöst! Och så har jag kurslitteratur som väger typ 500 kg..eller ok, kanske inte så mycket men åtminstone 4 kg. Tror jag. Och jag ska ha med mig allt idag, för jag vet ju inte vilken bok vi behöver ha med oss.. Lagboken är ju såklart ett måste. Och så måste jag köpa ett block idag också, får ta och göra det innan eller efter jag och Matilda bowlat :D

Gårdagen spenderades till att köpa kurslitteratur, köa för att skriva in mig på universitetet och umgås med Matilda! :D visserligen satt vi typ bänkade i bilen nästan hela tiden, men vi har kul oavsett vad vi gör :)

Snart ska jag väl ta och duscha, klä på mig och sen så borde jag ta mig till centrum och äta lite frukost.. Det finns smör här men det finns inget bröd och inget pålägg. Jag känner inte för att bara äta smör :p sen ska jag väl bara softa tills Matilda dyker upp. Jag somnade tidigt igår, nån gång vid 22. Och gick upp vid 9 imorse, så jag är riktigt utvilad, skönt var det!

Nej nu ska jag väl surfa runt lite och sedan dra mig till duschen.. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback