You think..

You think you're loving but you don't love me
I've been confused, out of my mind lately
You think you're loving but you don't love me
I want to be free, baby, you've hurt me

...

Idag jobbade jag hela dagen. 6.45-17, det va jobbigt men det blir ju massor med pengar.. Vilket kan behövas, med tanke på att vi åker till Brasilien snart! :D Längtar som bara den! Måste fråga min syster om jag får låna hennes resväska.. Jag behöver en lite (eh, mycket) större resväska än den jag har :p
Trots att dagen va lång så gick den hyfsat fort ändå. Ska jobba imorrn igen, dock bara 6.45-12 som tur är :) Måste plugga en del, har två domar att läsa igenom...tillsammans är dom väl på ca 60 sidor! :o

Kommentarer
Postat av: Ida

3veckor kvar nu bara niina ;D

2008-12-01 @ 18:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback