Tillbaka i storstan!

Ja då va man tillbaka i Sthlm :) tog ett lite tidigare tåg än vad jag tänkt, åkte från Nyköping 14.13 redan istället för 16.13.. Tycker det är så mysigt att åka tåg och flyga, att resa helt enkelt :)

Kanske skulle man åka till Arlanda och ta första bästa flyg utomlands! Haha nej skoja bara.. Det får bli den 22 december då det bär av mot Brasilien, med ett stopp i Portugal för en endagsvistelse där :)
Längtar galet mycket! Kommer bli så härligt!

Glömde mitt kontokort hemma så måste ta mig till banken imorrn och ta ut lite pengar.. Så jag klarar mig över helgen. Har bara 100 kr kontant och det räcker inte speciellt långt :p Ska samtidigt passa på och gå till H&M, såg en superfin klänning på deras hemsida som jag bara måste ha! Jag är galen i klänningar och skor..! :p Ska gå till Gina tricot också, såg lite fina underkläder på deras hemsida.. Får hoppas på att allt jag vill ha finns inne i butik bara!

Men nu ska jag fortsätta kolla på Criminal Minds, ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback