Rättegångsspelet

Överlag va det kul och vi skrattade ganska mycket emellanåt, men vissa stunder va det ganska segt..! Som exempelvis när något vittne blev utfrågat i en halvtimme... Då kändes det som om jag aldrig skulle komma därifrån :p Men 23.15 slutade vi äntligen och då va det bara att röra sig mot Tumba! Det blev ganska sent, men det blev åtminstone inte till efter midnatt.. Haha.. Men vi gjorde ett bra jobb! :) Jag är nöjd :) En av höjdpunkterna va ju när svarandens ombud hotade ett vittne :p "jag hoppas att det inte är du som startat ryktena, annars ..." Haha..

Nåväl. Jag kom hem till Matilda mellan 00.10-00.15, men kunde inte komma in :s Nyckeln krånglade. Höll på att krångla i 15-20 min innan det gick! Haha blev lite orolig där ett tag men till slut kom jag in i alla fall :) Då borstade jag tänderna, bytte om och slocknade direkt då jag la mig i sängen.. Jag va ganska trött!

Idag ska jag åka hem, jag åker 12.51.. Och så ska jag komma tillbaka till Stockholm imorrn igen :) Har bestämt mig för att stanna här över helgen, kommer bli superskönt! Funderar på om jag ska åka in till stan nån dag och eventuellt shoppa lite.. Eller bara kolla runt :p Det märks ju vad jag gör :)

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback