Vill. Inte. Mer.

Ge. Mig. Studenten. NU.

Jag vill inte mer. Jag orkar inte mer. Vill inte prestera. Överhuvudtaget. Jag vet att jag sa det förra veckan, att jag skulle köra på hårt nu. Men jag orkar inte. Min hjärna är inte samarbetsvillig nånstans. Inte ens något så simpelt som ett engelska-arbete vill den få ur mig! Jösses. Och jag som ska försöka få till ett arbete i marknadsföring i veckan också. Det bådar inte gott, det är det enda jag kan säga. Men jag måste få ur mig något åtminstone. Även om det kommer va det sämsta arbetet i världshistorien (åtminstone min) så måste jag göra det.
Engelskan är det skitsamma hur dåligt det blir, för jag kan inte få sämre än MVG hur det än går. Jag har fått MVG på allt jag gjort i engelskan under hela kursens gång så om det här skulle vara ett totalt sugigt arbete spelar det absolut ingen roll, eftersom jag inte kan få sämre betyg ändå.
Med marknadsföringen är det annorlunda, jag har gjort bra ifrån mig i den kursen också men det här arbetet är ändå en väldigt viktig del i kursen, så det måste jag göra bra oavsett om jag känner för det eller inte..!
Sen är det ett förbaskat prov i filosofi som det va meningen att jag skulle göra imorrn, men det har jag inte pluggat till alls. Så det vill jag inte göra imorrn. Jag gör det på torsdag istället.

Jag vill bara ta studenten och jobba. JOBBA. Och jobba ännu mer. Jag älskar att jobba! Tog på mig en tid nu på fredag, 17-22.15, känns lite jobbigt faktiskt med tanke på att jag ska upp och jobba igen morgonen därpå, 6.45-11. Hmm. Och sen ska jag tillbaka till jobbet igen samma dag, för att jobba 14-18. Men jag behöver det, har jobbat så pass lite den här månaden så det skadar inte att få lite extra-tider. Det lär dock kännas på nästa månads lön, att jag inte jobbat så mycket. Känns trist.

Oj, det blev ett långt inlägg nu! Nåväl, nu ska jag väl försöka prestera fram ett engelska-arbete och jag tänker inte sova förrän det har blivit något utav det. God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback