Torsdag

Imorse när alarmet ringde ville jag inte alls kliva upp.. För en superlång dag väntade mig! Skola ända till 16.30, which sucks. Men jag klev upp, duschade och tog efter ett tag bussen in till stan.
Dagen började soft med kursutvärdering i Internationell Ekonomi. Det tog inte så lång tid, så jag satte mig vid datorn och gjorde klart broschyren till Info&Layout :) Så nu är den klar! InfoLay börjar om 25 minuter.. Så det enda jag ska göra på den lektionen är väl att prata med läraren om min broschyr samt prata betyg :)
Sen blir det långlunch för min del! Geografin börjar 13.20, men ska spendera min långlunch till att plugga filosofi inför provet som jag har i eftermiddag.. Och så måste jag göra klart inlämningen i marknadsföring.
Filosofin kommer vara avklarad i eftermiddag, sen är det bara att åka raka vägen hem och prestera marknadsföring. För jag har bestämt att det ska va klart idag. Efter idag vill jag inte plugga mer! Efter idag är det nog. Efter idag är jag värd att ha två riktigt härliga, slappa veckor.. Innan studenten! AAAHH :D Imorrn är det bara två veckor kvar tills jag tar studenten! Shit, va tiden går fort!
Dom frågade mig igår, ifall jag kunde jobba 16-20 idag. Men jag sa faktiskt nej. Dels för att jag slutar 16.30, dels för att jag har just marknadsföringen att göra. Och dels för att Lyxfällan börjar 20.00 och jag vill absolut inte missa en endaste minut av det ;)
Nej, nu ska jag leta upp min italienska-lärare och fråga varför det står att vi ska ha prov imorrn :S Det måste ju vara hon som skrivit fel.. Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback