Söndag

Idag jobbade jag återigen. Va en rätt soft dag, vilket är skönt att ha emellanåt :) vanligtvis blir jag uttråkad om det inte finns mycket att göra, eftersom tiden går saktare då.. Men idag gick tiden fort även fast det inte va mycket att göra. Kanske beror det på att vi va ett bra gäng imorse :) Haha, Gustav ville prissätta mig :D men det fick han inte. Och jag fick inte "skjuta" med prissättnings-mojängen, men tji fick han! För jag tog den när han va på lunch och prissatte mitt lilla block ;) haha. Det va kul :) Så nu har jag massa röda prislappar på mitt block :P
Imorrn står ännu en arbetsdag på schemat, kul :) kanske träffar man vissa personer som man vill träffa också.. :) Det hoppas jag på i alla fall!
Såg förresten att vi ska ha personalfest i början på juni. Vi ska bowla så man får anmäla sig om man är intresserad.. Ska först höra mig för och se vilka som hade tänkt gå på det för att se om dom intressantaste och roligaste personerna tänkt delta :P vill ju inte va med ifall det bara blir det "äldre" gänget så att säga :P haha.. Usch va taskigt av mig men så är det faktiskt, man klickar ju lite bättre med yngre när man själv är ung.. Förutom Tomas då, han är fan bäst! :D Och Åsa, hon är grym hon med. Men för övrigt diggar jag väl inte dom äldre så mycket :P Kurt är ju såklart en av mina favoriter (hehe, det kanske ni redan har märkt) och jag är nog en av hans favoriter också :P
Hur som helst, ska väl höra mig för imorrn om vilka som ska med. Hoppas vi blir ett bra gäng imorrn med, men om jag inte missminner mig så jobbar Mattias imorrn i alla fall så det blir nog kul :)

Jag borde ju för övrigt göra lite skolarbete men jag känner faktiskt att jag inte orkar bry mig längre :P studenten närmar sig med enorma steg och min hjärna har nog tagit studenten redan..! Känns så i alla fall. Men fan, vi lever bara en gång så jag orkar inte stressa ihjäl mig såhär mot slutet. Jag har tusen saker att göra och jag väljer att ta det med ro.. Det blir gjort så småningom!
Nej nu har jag skrivit hur mycket som helst.. Jag ska nog återgå till min kära tv och somna sött, gick ju upp kl. 6 imorse igen. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback