Söndag :)

Fy fan, jag har presterat så jävla mycket den här söndag morgonen! Jävlarns va bra jag känner mig! Haha.. Jag har presterat typ allt som jag skulle ha gjort ända sen i torsdags på bara kanske två timmar (inte mer i alla fall)! Det är fan strongt jobbat av mig..!

Sitter och lyssnar på lite webradio nu, Mix Megapol, för tillfället. Håller på och byter mellan olika radiokanaler hela tiden hehe.. Nåväl. Idag ska jag fan inte göra mycket mer än vad jag redan gjort! Ska duscha nån gång när jag känner för det och ligga och glo på tv hela dagen hade jag tänkt mig, hehe.. Måste ju vila upp mig inför morgondagen, då den stora kick-offen äger rum! Jag längtar verkligen tills dess! Kommer bli skitkul :D Vi blir ett riktigt bra gäng som åker tillsammans imorrn!

En annan sak jag längtar efter är studenten..! Men än så länge känns det som om det är evigheter tills dess! Voi voi. Kan inte tiden gå snabbare?! Det får gärna vara fredagen den 13 juni NU! Hehe..

Nej nu ska jag dra mig till soffan och glo på tv, hoppas det är nåt bra program just nu :) Ha en trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback