Skolan

Ja just nu sitter jag i skolan och glor. Börjar om ett bra tag så tänkte att jag kunde skriva ett litet inlägg här på bloggen..
Har äntligen gjort klart arbetet i geografi och lämnat in det! Vet inte om det blev så bra men det fick gå ändå :) Huvudsaken är att det är gjort och inlämnat! Nu har jag bara massor med annat som jag ska göra och lämna in men det ska nog gå bra, jag känner att jag börjar få tillbaka orken till att plugga.. Eller lite av den i alla fall, så pass att jag orkar köra på den här veckan (kanske nästa vecka med) men efter det tar det nog tvärstopp! Haha. Min hjärna har trots allt tagit studenten redan men jag ska nog få igång den så att den kan tänka ordentligt lite till.
Imorrn ska jag jobba och efter det har jag bara ett arbetspass till den här månaden :) Eller två egentligen men båda två är på samma dag så det räknar jag som ett. Skönt att inte jobba så mycket nu, jag behöver all ork jag kan få till skolarbetena! Sen är det ju inte fy skam att kunna softa en hel helg heller.. :)
Ikväll börjar Gossip Girl igen! Yey! Så ikväll sitter jag bänkad framför kanal 5 kl. 20:00! Så det så, hehe. Sen är det väl Desperate Housewives ikväll också och det kan jag ju inte missa ;)
Nehe nu ska jag väl runda av här, har inte så mycket mer att säga.. Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback