Segt

Känns som en otroligt seg kväll! En kväll som jag gärna hade jobbat, går ju absolut ingenting bra på tv! Sitter bara och väntar på att Marko ska anlända till Sverige...vilket sker..imorrn bitti. Ett tag kvar med andra ord. Ska väl sova lite emellanåt också :) Och när jag vaknar så är han hemma i Sverige! Härligt värre.. :)
Imorrn ska vi kolla på ESC har jag bestämt, hehe.. Eller jag ska i alla fall kolla på det, om han inte vill kolla så får han väl blunda haha :P Jag längtar tills imorrn!
Om tre veckor från nu har jag tagit studenten!! Herregud, det närmar sig verkligen..! Helt galet att jag tar studenten! Kan knappt fatta det.. Känns så bra men samtidigt lite läskigt, skolan har ändå varit en trygghet i 12 år! Men som tur är så har jag jobbet, så jag går från en trygghet till en annan ;) Hehe.. Känns skönt att jag kommer jobba så mycket i sommar, jag älskar att jobba och dessutom behöver jag pengarna inför framtiden! Hur kan jag ha haft så tur? :) Hitta ett arbete som jag gillar att gå till! Visst, vissa dagar har man inte alls velat arbeta men det har väl mest berott på att man haft så mycket annat att göra just då. Men det är inte många dagar jag känt att jag verkligen inte vill arbeta.
Nåväl, nu ska jag sluta babbla :) Ska fortsätta lyssna på rix fm webbradio och surfa runt lite på nätet. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback