*pustar ut*

Vi har inte prov i italienska imorrn, utan hon syftade på det provet vi hade förra veckan.. Hon hade bara glömt att ta bort det :) Imorrn skulle vi tydligen göra en kursutvärdering (jippi :P) och göra någon repetitionsövning. Imorrn blir förmodligen min allra sista lektion i italienska ju :( Eftersom jag bara går på fredagar så går ju nästa fredag bort p.g.a. nationaldagen och fredagen därpå tar vi ju studenten! Om dom ska göra nån avslutningsgrej i italienskan måndag den sista veckan så tänker jag gå ändå! Det brukar va mysigt :) jag har varit med på Angelinas italienska-avslutningar i ettan och tvåan och det bjuds alltid på nåt gott! Hehe..
Hm, 10 minuter kvar tills lektionen börjar.. Vad kan man göra tills dess? Kan ju surfa runt på nätet lite grann, läsa lite bloggar.. Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback