Min onsdag :)

Min onsdag har gått bra :) höll på att dö av hunger på jobbet, min lunch flyttades till en timme senare än vad jag egentligen skulle haft lunch.. Dog några gånger under den timmen :P Haha.. Hur som helst, arbetsdagen gick smidigt och helt plötsligt va klockan 17 och jag skulle åka hem! Sista timmen gick otroligt fort.
En riktig snygging handlade av mig idag dessutom ;) Ibland har man tur hehe..
Efter att jag slutat gick jag in och köpte jordgubbar och Brämhults apelsinjuice eftersom juicen va på halva priset hos oss. Va bara tvungen att få veta what all the fuzz is about :P Visst, det va en god juice men inte bättre än exempelvis Bravo juice, så jag håller mig nog till Bravo i framtiden eftersom det är billigare :P
Annars så har jag nog inte så mycket mer att säga om den här dagen, mer än att jag blev riktigt trött när jag kom hem..! Så nu sitter jag och lyssnar på Eurovision Song Contest 2006-sångerna.. Haha fy fan Island alltså :D seriöst. Den går fortfarande hem hos mig :P Och Rysslands låt.. Han borde vunnit 2006, inte 2008. Nåväl, så kan det gå! Tycker att Frankrike skulle vunnit i år hahahaha så jävla dålig låt så den blir bra :D
Nej nu ska jag sätta mig och glo på tv ett tag, synd att jag inte har nån Ben&Jerry's hemma.. Hade suttit riktigt fint nu! God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback