Jävlar :D

Fy fan vad jag har presterat satan på min lektion i internationell ekonomi idag! :D Jag skrev nästan hela arbetet på bara den här lektionen! Jävlarns va jag är nöjd just nu! Jag lämnade in arbetet en första gång och hon ska läsa igenom det, sen ska jag få tillbaka det under dagen för att se ifall det är nåt som jag kan utveckla. Men jag skrev ett helt arbete under loppet av en lektion! Fy fan va jag känner mig nöjd med det!
Jag kan fan prestera när jag vill :) Nu är det bara ett X antal andra arbeten som ska göras och framförallt lämnas in innan slutet av nästa vecka. Ett arbete till måste jag göra tills imorrn och så är det läxförhör i italienska. Arbetet ska jag lägga mest tid på och italienskan ägnar jag nog lite tid åt innan själva lektionen imorrn, det går alltid bra för mig i italienskan ändå, oavsett om jag pluggar eller inte :P

För övrigt så är det ingen god lunch i skolan idag, så funderar på om jag ska köpa en sallad eller en baguette och äta på skolan. Bara 1½ timme kvar till lunch.. Jag är hungrig! Men det löser sig, jag får gå och köpa en baguette eller nåt. Annars kommer jag svälta ihjäl innan skoldagens slut, har en riktigt lång dag idag.. Slutar 16.30 (enligt schemat) men vi får nog sluta tidigare från filosofin. Det brukar va så i alla fall :) Hoppas det.. Jag vill inte va kvar i skolan till 16.30! Sjukt. Men snart är det no more school för min del.. Jösses vad jag längtar!

Men nu ska jag ha info&layout och jag ska väl försöka göra klart broschyren idag, annars är det ingen brådska med det egentligen men jag kan lika gärna jobba på ordentligt! Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback