Jag fattar inte..

...varför jag ens sitter här? Jag har internationell ekonomi för tillfället. Borde jobba med arbetet som ska lämnas in nästa fredag men jag orkar faktiskt inte göra det just nu. Så jag sitter väl kvar för att det ser bra ut, haha.. 10 min kvar av lektionen i alla fall. Och jag har typ inte fått nåt gjort =) Jag skyller på min lärare som va spårlöst försvunnen på vår lilla skola i nästan en hel halvtimme när vi började.. Jag sprang hur många varv som helst runt skolan och letade efter henne. Hittade henne till slut vilsen i ett klassrum fyllt med tvåor, haha.. Okej, hon va inte vilsen. Men jag va förvirrad, för jag trodde vi skulle ha lektion. Vilket vi också skulle, men hon hade informerat tvåorna om deras kommande helvetesår fyllt med projektarbete.
Det är fan den värsta kursen jag någonsin haft i hela mitt liv. Projektarbete. Den va riktigt, riktigt, riktigt hemsk! Och varför den va så hemsk beror på att jag va tvungen att göra en lång jävla rapport om samma sak. I princip. Jobbigt och trist va det också mot slutet. Men skönt att få det klart till slut, det va det verkligen! Men ändå, projektarbetet va fan ingen rolig kurs.. Mest för att jag va tvungen att ta så mycket eget ansvar antar jag, hehe. Hata eget ansvar. Men men snart är det dags att ta massor med eget ansvar när jag tagit studenten. Vilken är hyfsat skönt ändå, för då gäller ingenting skolan åtminstone. Det längtar jag till :) Bara jobba och vara ledig, jobba, ledig, jobba.. Soft!
Men nu ska jag väl leta upp min lärare och säga att jag jobbat på bra och att jag definitivt kommer va klar tills på fredag nästa vecka för jag har kommit så långt med mitt arbete. Jag måste ju låtsas som om jag gjort massor, då blir hon nöjd :) haha. Ha en fortsatt bra dag!
Förresten, jag hoppas på att Matilda besöker mig en sväng idag med. Och så kan vi ta en fika, hon jag och Alicja. Vore inte helt fel faktiskt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback