Idag

försov jag mig. Rätt rejält dessutom! Jag missade båda förmiddagslektionerna så jag befann mig inte på skolan förrän efter 12 idag. Tur att jag inte missade något speciellt.. Och om jag ska va ärlig, så va det riktigt skönt att få sova ut! Så det va nog värt att försova sig :)
Har haft en väldigt givande lektion i Info&Layout idag, är snart klar med broschyren. Nästa lektion kommer jag bli klar med lektionen och det är väl tur, eftersom att det är sista tillfället vi har innan betygen kommer att sättas!
Nu är det väl bara marknadsföringen jag måste ta itu med.. Och filosofi-provet, som jag ska göra på torsdag. Sen är det inget mer! Fy fan vad jag längtar tills den här skolveckan är slut! Två riktigt slappa veckor har jag framför mig.. Sköööööööönt!
Nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma och hämta mig. Hoppas hon är här snart, hon skulle ringa när hon va i närheten så jag vet när jag ska gå ner.. Sen ska jag hem och äta! Är riktigt hungrig nu. Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback