Haha..

Att man kan skicka ett sms så fel?! Haha.. Så typiskt mig att alltid skämma ut mig! Voi, voi..

Nåväl. Gårdagen va riktigt trevlig! :D va och kollade på, hör och häpna, FOTBOLL (haha!) med Mickis och några andra! Pappas reaktion när jag sa att jag skulle iväg och kolla på fotboll va ändå bäst, hehe.. "Ska DU..gå och kolla på FOTBOLL?!" haha.. Ja det lät väl roligare än vad det verkar när jag skriver det här, men i alla fall.. :)
Ja okej då, själva fotbollen va kanske inte så kul att kolla på och jag frös lite grann (borde ha tagit med mig min jacka..) men hade riktigt kul sällskap så det vägde upp kylan och matchen! Hehe..
Efter det åkte vi och handlade på vår kära arbetsplats :P Där träffade jag på Mattias som jobbade, han tyckte det va trist att vi inte jobbade samtidigt! Vi brukar jobba samma tider, men jag jobbar aldrig på torsdagar (i alla fall inte schemalagt).. Eller jag jobbar väl ganska många torsdagar i sommar men det är då det :)

Och på måndag åker vi till Stockholm för att gå på den STORA kick-offen! :D Min chefs svar på när jag frågade vilka slags kläder man skulle ha på sig va ganska roligt.. Haha :)

Inte nog med att jag har "lång"ledigt från skolan nu och att vi ska till Sthlm, utan jag ska iväg och hälsa på min älskade fästman nästa helg! :D Underbart! Kan inte bli bättre än såhär. Eller jo, det kan det bli men för tillfället kan det inte bli bättre i alla fall.

Men nu ska jag väl börja göra mig i ordning, måste snart ta bussen in till stan för ska jobba nu i eftermiddag! Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha lät lite skoj de där me smset ;D
Men tur att du har så bra chef ;)
hahahah

2008-05-03 @ 17:08:53
Postat av: Niina

Javisst är det tur?! Haha :D jag har, som sagt, världens bästa chef! ;P

2008-05-03 @ 22:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback