Goddag!

Idag har jag hunnit med att jobba och sitta vid datorn en stund. Jobbade 6.45-11, ganska soft tid med tanke på hur lite vi har att göra vid den tiden en lördag morgon :) Eller dom andra har mycket att göra, men jag som satt i kassan, hade inte ett skit att göra i princip :) Så gick och frontade lite, satte upp dagens tidningar i tidningsställen och fixade i ordning lite här och var.
Vi fick för övrigt besök av en pippi-fågel imorse. Haha. Jag höll på att garva ihjäl mig när dom jagade fågeln över hela butiken och försökte få ut den :D Jag tror dom fick ut den till slut i alla fall, jag hade ju hjälpt till om det inte vore för att jag va tvungen att hålla mig i närheten utav kassorna (ifall någon kund skulle få för sig att handla vid 7-8 på morgonen).. Jag hade inte alltför mycket att göra som sagt. Det blev mer att göra när jag slutade, hehe ;)
Nu ska jag nog ta och laga lite mat, köttfärs med makaroner. En klassiker hemma hos oss, haha! Gott ju :)
Imorrn jobbar jag 6.45-12, segt att vakna kl 6 igen men samtidigt älskar jag att jobba så det gör inte så mycket! Ha en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback