Gnäll

Jag måste få klaga lite till på allt vad jag har att göra... Jag skrev precis en lista på vad som måste göras.. Och den tar ju aldrig slut!! (hehe, Sthlm Live).. Fy faaan alltså. JAG ORKAR INTE. Eller jo det gör jag för jag måste. Men om jag inte varit tvungen så hade jag inte orkat ett skit. Längtar tills efter studenten, slippa skoooooooolan. Bara jobba och gå hem, jobbet stannar kvar på jobbet och man tar inte med sig det hem = skönt. Nu kommer jag aldrig hem känns det som....det är alltid nåt med skolan som man måste tänka på. Men ibland skiter jag bara fullständigt i allt vad skolan är och glor på tv istället :) Såna kvällar är guld. Verkligen, verkligen, verkligen guld.
Den här helgen hade det, apropå ingenting alls, varit guld att få åka upp till Stockholm, shoppa, umgås och äta på nåt mysigt café.. Eller nån mysig restaurang.. Som sagt, lönedag idag. Jag har ingen annan glädje av dom pengarna än att se att dom finns på mitt konto. Kul. Sen ska jag väl lägga undan lite på mitt sparkonto också..men det känns inte lika lockande att spara just nu :) Känns mer lockande att slösa, slösa, slösa.. Jag skulle behöva shoppa loss och sist men absolut inte minst; Jag skulle fan förtjäna att shoppa loss rejält!

Det här inlägget blev väl bara en massa svammel egentligen men nu har jag klagat av mig lite så nu är det väl dags att  P R E S T E R A  på geografin som börjar om lite mer än en timme. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback