Det STORA lyftet :D

Jaha och så har dagen för kick-offen passerat och vi hade SKITKUL! Fy fan så svinig jag va :D bland annat så dansade jag med chefen och spydde ner mig själv (gull-Tomas tog hand om mig<3)! Det va en riktigt svinig kväll! Nästa gång det blir personalfest ska jag nog hålla mig nykter :) Nu ska jag inte dricka på ett bra tag igen i alla fall, men jag behövde nog en riktig svinarkväll! Hehe.. Om inget annat så har jag lärt mig att jag inte ska dricka rödvin och att du får fan skaffa dig en bra dag ;)
Och förresten, jag har en bild på mig och Måns Zelmerlöw på min mobil :P "Varför inte?" tänkte jag när han ändå va där liksom :P Och Bingolotto-snubben va värden för kvällen (har fan ingen aning om va han heter..) haha men han ska ju sluta med Bingolotto nu. Nåväl :)
Summa summarum: Jag hade en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback