Update

Helgen har varit underbar! Härligt att åka upp till Stockholm och vara med Matilda en hel dag :) äta sallad (Gula Villan oh yeah hehe), gå på bio och prata massa. Och planera två resor <3

Idag jobbade jag 4 timmar. Det va 4 sega timmar, faktiskt. Inte så mycket skratt och prat alls, två kassor öppna nästan hela tiden :( så när man va ute på golvet va det trist.. Sen göra frukten, segt. Men det är sånt man får ta! Jag fixade fint där i alla fall :) och idag fick jag världens bästa sms av Matilda när jag jobbade, jag blev överlycklig! :D

Imorgon är det tvättdag. Och Marko kommer hit mitt i natten, jag ville ha hit honom <3 sova bredvid älsklingen är det bästa som finns.. Mys att somna tillsammans och vakna upp, se honom ligga och sova där bredvid :) men sen blir det många ensamma nätter framöver.. Trist!

Snart kryssning med Matilda också, vi ska fiiiira mig :) fyller ju 18 om...10 dagar! Oj, redan? Nyss va det ju typ tre veckor kvar! Tiden går visst fortare än vad man anar hehe.. Löneförhöjning då, trevligt :) och tjänsteledig två månader i höst. Ska bli spännande! Och det bästa av allt är att jag lämnar Nyköping bakom mig, åtminstone för ett tag :) men vem vet, staden kanske blir roligare när man fyllt 18? Det märks ju.

Nej nu ska jag väl återgå till Hajen 4, sämsta filmserien ever men men.. Finns inget bättre på tv heller så. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback