Tisdag

Helgen va underbar! Kändes hur trist som helst att behöva åka hem. Men att vi fick en hytt på däck 10 med tv och allt va åtminstone kul! Gick upp 05.00 i lördags och i söndags, så jag va otroligt trött och seg hela söndagen! Blev mest tv-tittande och slappande hela dagen.. Skönt!

Nu sitter jag i skolan och väntar på att mitt möte ska börja kl. 11, ett tag kvar.. Fick välja mellan två tider, idag kl. 11 eller imorrn kl. 10.30. Valde självklart idag eftersom jag slutar imorrn kl. 09.25 hehe.. Har ordnat så att jag är helt ledig på måndagar nu också! Hade känts ganska onödigt att åka in till skolan varje måndag för att ha en lektion på 45 minuter.. Men som sagt, det har jag ordnat. Nu kommer det bara vara onsdagen som känns onödig, eftersom jag bara har en lektion på 55 minuter på morgonen.. Trist! Men jag överlever nog det, hehe.

Idag blir det ännu mer utbildning på jobbet! Sista utbildningsdagen! Ska bli spännande hehe.. Hoppas bara att jag hinner hem tills 20.00, då Ugly Betty börjar! Vill helst inte missa det.. Jag lär nog däremot missa NCIS som går kl. 19, vilket är synd men det är sånt man får ta.

Nu ska jag väl surfa runt en liten stund till och sen ska jag gå på mitt möte. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback