Svenska C-lektionen

Ja den va ju väldigt givande, hehe.. Eller inte.. Alla fick tillbaka det man gjort under kursens gång. Vilken bunt med papper jag fick! Vi som redan haft betygssamtal och lämnat in våra böcker fick sluta, 10 minuter efter att vi börjat.. Så nu har jag alltså slutat skolan! Ska bara vänta en stund till med att gå till min lilla utbildning, ska egentligen inte va där förrän 14.00 så.. Men jag går väl om ett tag, så får jag sitta där och hänga tills klockan blir 14.00 och vi börjar. Kan ju alltid gå in på Gina Tricot en sväng innan jag går dit! Kanske hittar nåt fint där inne, vem vet? Det märks ju sedan, hehe.
Jag tycker det är så oerhört slappt i skolan just nu, vilket är riktigt skönt! Varför kan det inte va såhär jämt?! Men men, bara ett halvår kvar nu, eller inte ens det egentligen.. Sen studenten, för lång tid kvar tills dess! Skulle kunna va skönt att säga att sen är det slut med skolan! Men icke! För jag ska plugga vidare, men det är ju en helt annan grej att gå på universitet.. Där läser man ju det man är intresserad av och där har dom ju inte igång 10 olika kurser samtidigt.. Tack gode gud för det! Men jag ska väl kolla runt lite på olika universitets/högskolors hemsidor nu så kanske tiden går lite fortare..
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback