Nu..

Nu sitter jag i skolan, ska snart ha min första lektion för dagen.. Geografi. Vet inte om det kommer bli kul eller inte, klimatförändringar är inte direkt mitt största intresse.. Haha.. Men vem vet? Jag kanske blir en sån där miljökämpe efter det här området?..NOT! Ärligt talat bryr jag mig inte om växthuseffekten och miljön.. Eller visst, jag sopsorterar. Det räcker för min del.
Såg Våra Bästa År idag, äntligen avslöjade dom att Marlena är the Salem stalker! Eller dom avslöjade det igår redan, jag såg ju reprisen imorse. Hann se slutet igår när dom avslöjade för tittarna att hon är mördaren, men ville se början av avsnittet också.. Jag har vetat om att hon är mördaren i kanske ett halvår redan? Nåt sånt i alla fall. Har bara väntat på att dom ska avslöja henne i själva serien också! Dom drar verkligen ut på precis allting i den serien..! Nåväl.
Nu ska jag snart ta mig upp till lektionen, visserligen börjar den inte förrän om 20 minuter men jag har inget att göra här.. Undra om vi ska va i aulan idag igen, eller om vi ska vara i vår vanliga sal? Ska nog gå och ta reda på det! Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback