Lunch

Sitter i skolan, kom tillbaka från lunchen för ca 10 minuter sen. Vilket är ganska lustigt eftersom Ambrosia inte öppnar förrän 11 egentligen, men dom brukar öppna lite tidigare :) Skönt för mig eftersom jag brukar ha håltimme vid lunch! Det innebär inga köer alls när jag kommer dit, eller en väldigt liten kö.. Så det går snabbt och smidigt.
Hade en liten lektionskrock på mitt nya schema men nu har jag ordnat det! Bra gjort av mig, hehe.
Vi ska ha svenska C om 50 minuter så jag sitter här och slår ihjäl tid tills dess. Slutar den här dagen efter svenskan, skönt! Ska plugga lite innan svenskan också så kommer väl bara sitta här en liten stund.. Fördelen med håltimmar är att man hinner få ganska mycket skolarbete gjort! Så man inte behöver ta med sig allt hem jämt..! För övrigt så kommer vi avsluta kursen svenska C och som jag skrev igår så är psykologi A avslutad för min del. Istället för svenska och psykologi kommer vi ha information&layout och internationell ekonomi. Jag har en känsla av att inget av de två sistnämnda kommer vara särskilt roligt! Men vem vet, jag kanske tycker att det är kul när vi väl börjat med det? Man vet aldrig.
Nu ska jag nog ta och surfa runt lite grann. Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback