I skolan!

Sitter i skolan, ska gå och äta om kanske 25 minuter eller nåt sånt. Börjar bli riktigt hungrig!

Va ju på säkerhetsutbildning igår 16-19, den va väldigt bra! Vi fick prova på hur det känns att använda en brandsläckare och även veta hur man ska hantera olika situationer. Idag ska jag på utbildning på jobbet igen, ganska mycket att lära sig! Men det gör inget, för jag kommer trivas där så det är värt det :)

Har arbetat lite med mitt projektarbete nu, det går bra med det! Lite mycket att göra bara eftersom jag skriver en rapport, det vetefan hur lång den kommer bli?! Men det märks sedan! Hur som helst, skönt att det går bra. Vi skulle egentligen varit på teater kl. 10, men jag orkar inte sitta och kolla på sånt.. Så jag stannade kvar på skolan, gjorde lite PA och surfade runt på nätet!

Efter lunch, rättare sagt kl. 12.05, så börjar min allra sista svenska C-lektion! Känns härligt att inte ha nån svenska mer alls, men samtidigt så är det faktiskt lite synd för jag tyckte faktiskt om svenska C. Även fast en del grejer va ganska tråkiga, så va det ändå en rätt utmanande kurs! Vart ska man nu få sig en utmaning ifrån?

Men å andra sidan lär väl geografin bli en utmaning att ta sig igenom, det är verkligen tråkigt! Inte svårt, men otroligt trist.. Helt seriöst, i början va det lite kul men nu somnar jag ju nästan på vartenda geografi-lektion. Klimatförändringar *snaaark*...

Ikväll ska jag förbi hos Markos föräldrar en sväng och strax efter det ska jag och mamma åka upp till Stockholm en sväng. Det ska bli kul! Nu ska jag ta och avrunda, det blev ett ganska långt inlägg..
Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback